به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، علی عربزاده رئیس اداره راه و شهرستانهای گناوه و دیلم با اعلام در حاشیه مراسم برپایی میز خدمت اظهار کرد: با توجه به گستردگی پروژههای نهضت ملی مسکن و دغدغههای شهروندان در حوزه زمین و شهرسازی، تصمیم گرفتیم تا با حضور در تجمعات و نشستهای شبانه مردم شریف دیلم، به صورت چهره به چهره پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها باشیم.
عربزاده با اشاره به اهمیت پاسخگویی شفاف به شهروندان افزود: بسیاری از مطالبات مردمی در حوزههایی نظیر طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری اراضی و مسائل مرتبط با شهرسازی نیازمند تبیین و بررسی دقیق بود که با برپایی این میز خدمت، شرایطی فراهم شد تا مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری در ساعات اداری، سوالات و درخواستهای خود را مطرح کنند.
وی ضمن تشکر از استقبال مردم دیلم، یادآور شد که تمامی موارد مطرح شده در این نشستهای شبانه صورتجلسه شده و تا حصول نتیجه نهایی توسط کارشناسان این اداره رصد خواهد شد.